φιλετο μπακαλιαρου με μουσταρδα
φωκας γυψοσανιδες πατρα
Το «μεγάλο» κανάλι δεν υπέβαλε δήλωση αλλαγής φυσιογνωμίας του προγράμματός του, μετά τη διακοπή ειδήσεων και ενημερωτικών εκπομπών, με αποτέλεσμα το οριστικό κλείσιμό του.
φωκας γυψοσανιδες πατρα
Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται έτσι να δρομολογηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες, ενώ εντός του Οκτωβρίου το κανάλι θα σταματήσει να εκπέμπει οριστικά.
Το ΣτΕ θα στείλει την απόφασή του στο ΕΣΡ και αυτό με τη σειρά του θα τη γνωστοποιήσει στην ΕΕΤΤ και την DIGEA. Ακολούθως, θα διακοπεί το σήμα «μεγάλου καναλιού». Μόλις εκδοθεί η απόφαση στο αίτημα των τραπεζών για να τεθεί σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης, θα αρχίσουν οι πλειστηριασμοί.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται πάντως ο πλειστηριασμός της «πολύτιμης» ταινιοθήκης του MEGA για την οποία φυσικά έχουν εκφράσει ενδιαφέρον πολλοί επίδοξοι «μνηστήρες». Νωρίτερα, υπενθυμίζεται πως επικύρωσε την επιβολή του «μαύρου» στον τηλεοπτικό σταθμό «MEGA», η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου με προεδρεύοντα τον αντιπρόεδρο Γεώργιο Παπαγεωργίου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Ηλία Μάζο, με δύο αποφάσεις της (2018-2019) απέρριψε τόσο την αίτηση ακύρωσης που είχε καταθέσει ο τηλεοπτικός σταθμός MEGA, όσο και αυτήν που είχαν καταθέσει 112 εργαζομένοι στον εν λόγω σταθμό.
Όλοι ζητούσαν να ακυρωθεί η υπ΄ αριθμ. 18/2018 απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης με την οποία διατάχθηκε ο τερματισμός λειτουργίας του MEGA, σύμφωνα με τις επιταγές του νόμου 4496/2017.
Οι σύμβουλοι Επικρατείας υπογραμμίζουν στις αποφάσεις τους, ότι «μετά την εφαρμογή του Ν. 4496/2017 οι τηλεοπτικοί σταθμοί εξαρτούν τη συνέχιση της λειτουργίας τους από τη συμμετοχή τους σε προκηρυχθείσα διαγωνιστική διαδικασία αδειοδότησης».
Ακόμη, οι σύμβουλοι Επικρατείας υπογραμμίζουν ότι «στην περίπτωση μη συμμετοχής ή απαράδεκτης ή ανεπιτυχούς συμμετοχής τηλεοπτικού σταθμού σε προκηρυχθείσα διαδικασία αδειοδότησης επιβάλλεται κατά δέσμια αρμοδιότητα ο τερματισμός λειτουργίας του μετά την τήρηση της προβλεπόμενης διαδικασίας, χωρίς να καταλείπεται στάδιο εκτίμησης των κατ' ιδίαν περιστάσεων».
Η Ολομέλεια του ΣτΕ επισημαίνει ότι «σύμφωνα με τη συνταγματική αρχή του κράτους δικαίου που επιβάλλει τη διαφύλαξη του κύρους του νόμου, ως τύπος προγράμματος που αφορά την ενεστώσα λειτουργία τηλεοπτικού σταθμού, νοείται ο δηλωθείς κατά την προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία τύπος του προγράμματος, ο οποίος και προσδιορίζει το χαρακτήρα του σταθμού ως ενημερωτικού ή μη και όχι ο τύπος προγράμματος ο οποίος έχει τυχόν δημιουργηθεί αυθαιρέτως με τη μεταβολή της φυσιογνωμίας του δηλωθέντος προγράμματος του σταθμού, κατά παράβαση των κειμένων διατάξεων με τις οποίες κρίθηκε νόμιμη η επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε τηλεοπτικούς σταθμούς για μη νόμιμη μετατροπή του προγράμματός τους από ενημερωτικό, όπως είχε δηλωθεί, σε μη ενημερωτικό».
Η αντίθετη ερμηνευτική εκδοχή - συνεχίζει η Ολομέλεια του ΣτΕ - «δεν ευρίσκει έρεισμα ούτε στις προπαρασκευαστικές εργασίες του άρθρου 14Α του εν λόγω νόμου, από τις οποίες ουδόλως προκύπτει ότι ο νομοθέτης σκοπούσε στην προστασία de facto δημιουργηθεισών καταστάσεων και τούτο ανεξαρτήτως της συνταγματικότητας μιας διάταξης με τέτοιο περιεχόμενο με την οποία απαγορεύεται η εκτός αδειοδοτικής διαδικασίας μεταβολή της φυσιογνωμίας του προγράμματος (και της εμβέλειας εκπομπής) των παρόχων».
φωκας γυψοσανιδες πατρα
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου